РЕЄСТРАЦІЯ ВXІД
  • КУРС ВАЛЮТ
  • $  €
  • ОРЕНДА
  • - ПРИМІЩЕННЯ
  • - АВТОСЕРВІСУ
  • - ТЕРИТОРІЇ    

  • НАШІ ПАРТНЕРИ


    Промивка двигуна авто

    Автопоради / Промивка двигуна авто

    2010-09-17

     

    На перший погляд може здатися, що сумнівів бути не повинно, звичайно треба мити. Адже відомо, що з часом в масляній системи двигуна утворюються тверді і желеподібні відкладення, що користі для роботи двигуна навряд чи зроблять, а от шкоди чекати від них приходиться.

    Але повірте уявна простота насправді дуже оманлива.

    Пригадайте, чи багато ви бачили промивних мастил, випущених великими закордонними виробниками. Ні. А чому? Відповідь проста. Сучасне якісне масло містить комплекс присадок, у тому числі і спеціальні - миючі. Які повністю справляються з покладеними на них обов'язками. Тому використання якісного масла та своєчасна його заміна проблему промивки вирішують повністю.

    Але тим не менш, дехто купуючи дороге якісне масло, керуючись благими намірами, ллють промивне масло або п'ятихвилинну присадку з думками: "У чистий двигун, хороше масло". Цікаво, а якщо такій людині запропонувати після заміни масла влити в двигун ще грам 250 невідомої рідини за своїм складом схожої на олію. Не важко уявити його реакцію. Але ж саме стільки, у конкретному випадку трохи менше або більше, залишається в масляній системі двигуна після, як може здатися, повного зливу масла. Особливо це характерно для двигунів з гідравлічними штовхальниками клапанів.

    Деякі застосовують промивання при переході з одного мастила на інше, щоб залишки старого масла не заважали працювати повною мірою всім присадками, що входять до складу нового. А що виходить на ділі? Залишкам промивального олії, в більшості своїй сумнівного походження, пропонується доповнити повністю збалансований склад моторного масла. Так і приходять на думку слова відомого політика: "Хотіли як краще, а вийшло як завжди". Тому якщо ви все-таки вирішили промити двигун, то рекомендую використовувати для цієї мети тільки перевірену продукцію відомого виробника. Добре якщо промивник і моторне масло будуть однієї фірми-виробника, а ще краще промити двигун звичайним, але якісним маслом, проїхати на ньому близько півтори тисячі кілометрів, після зробити заміну на масло яке буде експлуатуватися постійно. Можливо, цей варіант здасться трохи дорогуватим, але повірте в порівнянні з вартістю ремонту двигуна це практично задарма.