РЕЄСТРАЦІЯ ВXІД
  • КУРС ВАЛЮТ
  • $  €
  • ОРЕНДА
  • - ПРИМІЩЕННЯ
  • - АВТОСЕРВІСУ
  • - ТЕРИТОРІЇ    

  • НАШІ ПАРТНЕРИ


    Поради автомобілістам: як завести машину в мороз

    Автопоради / Поради автомобілістам: як завести машину в мороз

    2010-12-05

    Перед запуском двигуна потрібно перевірити, щоб всі електроприлади було відключено (магнітофон, підігрів сидінь і стекол, фари, система опалення салону і т.д.);

    при сильному морозі безпосередньо перед запуском двигуна треба трохи провернути двигун стартером, при цьому не пускати його відразу. Тим самим забезпечити при мінімальній механічного навантаження на деталі подачу мастила після тривалої стоянки. Наступного разу двигун буде обертатися легше;

    перед тим як завести двигун, слід вичавити педаль зчеплення, це полегшити обертання коленвала (актуально для машин з механічною КП);

    У разі якщо двигун запустився, не варто відразу рушати і включати опалювач салону. Важливо 3-5 хвилин прогріти двигун до зниження оборотів і вже після можна починати рух при невеликих оборотах.

    У випадку, якщо двигун не запустився, не варто крутити стартером більше 15-20 секунд. Краще почекати кілька хвилин і після цього повторити спробу. Якщо стартер не крутить колінвал двигуна або обертання відбувається з невеликою частотою, найімовірніше, розрядився акумулятор. Двигун можна спробувати запустити за допомогою іншого автомобіля.

    Правила "прикурювання"

    Перед тим як підключити дроти, глушимо двигун "донора" (машини, від якої заводимося).
    Знімаємо клеми з акумулятора донора. Якщо клеми з акумулятора донора не зняли, його двигун поки краще не запускати (запускати слід тільки у випадку, якщо енергії АКБ донора не вистачає).

    Приєднує проводами один акумулятор до іншого. Спочатку плюс до плюса, потім мінус до мінуса.

    Заводимо автомобіль з розрядженою акумуляторної батареї. Якщо проблема саме в сів акумуляторі, машина заведеться.

    Чекаємо на кілька хвилин, потім роз'єднує проводи в такій черговості: спочатку мінус потім плюс.

    При цьому слід дуже обережно "прикурювати" інжекторні машини або від інжекторних автомобілів. Причина - великі стрибки і падіння напруги можуть вивести з ладу електроніку як одного, так і друге авто.

    Потрібно дотримуватися кількох правил:

    Клеми "прикурювача" повинні кріпитися безпосередньо до клем проводки АКБ "запалює", до того ж у певній послідовності.

    Якщо для запуску холодного двигуна використовується більше заряджена АКБ, перед її зняттям (при працюючому моторі) слід включити велику кількість споживачів енергії (ближнє світло, обігрів скла і т. д.). Інакше стрибок напруги може вивести з ладу електроніку.

    У разі "прикурювання" успіх гарантований тільки якщо прикурювач якісний, тобто має щипці з потужними пружинами, проводи з достатньою перетином і якісне з'єднання "провід-щипці". У випадку якщо ж автомобіль не завівся, причини несправності можуть бути різними, починаючи від невчасно замінених свічок запалювання застиглого масла, закінчуючи пошкодженими проводами, трамблера або неякісного палива.